8 уникални идеи за брандиране на събитие

Публикувано от Християна Иванова 08/06/2017 1 Коментари Блог,

Ефективният брандинг е важен за изработването на силна идентичност за Вашето събитие и за представянето на Вашите ключови спонсори и партньори. Възможностите са безкрайни, но много идеи могат да дойдат във високия ценови диапазон. Ето 8 идеи за брандинг на ниска цена, които няма да разбият бюджета на събитието Ви, но все пак могат да окажат голямо влияние.

Разработването на силна марка или идентичност на събитието може да помогне за изграждането на доверие, лоялност, признание и подкрепа. Като планиращ събитие е важно също така да гарантирате, че Вашите привърженици са в центъра, за да им благодарите за техния финансов принос. В същото време трябва да балансирате бюджета. 


Не само, че тези идеи са рентабилни, те обикновено могат да имат и бърз обрат, когато датата на събитието се надига или времето за изпълнение е стегнато. Това не са нови идеи, а чрез промяна на използваните материали или начина, по който са създадени, те могат да спестят значителна сума пари. Едно или няколко от тези съчетания може да работи добре за следващото Ви събитие. Ние, Модико България, сме специализирани в изработката на печати за фирми и събития и често се обръщат към нас за идеи как да представят по-добре бранда си. Затова искаме да Ви представим няколко от идеите:

 

1. Брандиране на лекторите


Ако имате лектори, които се представят от катедра, всички очи ще бъдат на сцената и публиката най-вероятно ще прави снимки и споделяне на тези снимки онлайн, поради което марката на подиума е задължителна. За повечето събития просто отпечатването на лого върху плакат и поставянето му на катедрата, ще даде добър резултат.

 

Promp, рамка за събитие - брандиране на събитие - фирмени печати 2. Подложка за снимки в социалните мрежи


 Притежаването на подложка като закачлива  рамка за Facebook, е чудесен начин да  насърчите присъстващите да правят повече  снимки, като същевременно се гарантира, че Вашето лого и подробности за събитието се  споделят в техните мрежи, когато споделят  със социалните медии. Очаквайте да платите  между 20 и 50 лв. за дизайн и отпечатване на  малка рамка. Може някой от екипа Ви да прави снимки и да може да бъде споделено  на страницата Ви във Facebook, за да  насърчите хората да харесат страницата ви и  да се отбележат в снимката. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Торта


Торта, тарталети, бисквити или бонбони - Днес можете да се насладите на почти всичко, което можете да ядете. Сладките преживявания са популярни за правене на снимки, което е допълнит! Ако търсите малко по-здравословна алтернатива, поръчайте моркова или бананова торта. Нещо по-смело, какво ще кажете за торта от шоколад?


4. Конферентни папки


Ако бюджетът е ограничен, пък и да не е, винаги е добра идея да подарите на всички присъстващи по една конферентна папка. Тя задължително трябва да е брандирана с Вашето лого, а вътре може да включите Ваши визитки и рекламни материали. Ако пък нямате възможност да брандирате папки, може да ги вземете от Ваш спонсор – със сигурност няма да откаже още един начин да се рекламира на събитието. Друга идея, която можем да Ви дадем, е белите листи в папката да подпечатате с Вашия фирмен печат. Ние можем да изработим специален печат за бранда или събитието, който да е модерен и съобразен със стила на мероприятието.


5. Баджове и ленти


Този метод за брандиране на събитие е много популярен – на всеки участник може да дадете по един бадж с неговото име и позицията му в дадена компания. Може да си кажете, това защо ми е на мен? Вие от другата страна може да сложите „Участник в X събитие“ и да добавите логото си. Някои организатори дори задължават участниците да носят баджовете си по време на събитието.


6. Стена на славата


Кой не обича да се снима на стената на славата? Почти всички сме се снимали на нея. Това е икономичен начин да покажете себе си и спонсорите на събитието, като добавите техните лога върху банера.
Банерите като цяло могат да бъдат евтин и лесен начин да се даде допълнителен брандинг или интерес към Вашето събитие. Стандартна стойка от 1 метър банер може дори да се използва като средство за означаване на пътя около мястото.


7. Екран за задържане и цифров знак


Ако лекторите се представят на Вашето събитие, ще имате на разположение поне един екран. Създайте "скрийн", който може да бъде поставен между всяка презентация и видимо обособени лога, плюс ключова информация като детайли и WiFi мрежата. Уверете се, че техникът запазва това изображение и може да го отреже, за да го покаже по желание по време на събитието.
Някои организатори на събития настояват, всяка една от презентациите на говорителите да е направена по шаблон с логото на компанията и името на събитието.

Брандиране на дигитален екран за събитие - фирмени печати
 

8. Знамена


Хартиените знамена могат да бъдат отпечатани по Ваша точна спецификация по отношение на цветове, лого и необходимата дължина. Това е забавна декорация, която може да добавите на събитието, когато е на открито

Ако имате някаква нестандартна идея за брандиране може да се обърнете към нас, за да Ви помогнем да я реализирате!

 

 

1 Коментари

Ирена Тинева:
Отговор

Здравейте,Относно Подложка за снимки в социалните мрежи, бихте ли ми дали цена за изработката на такава подложка за Instagram?Поздрави, Ирена

Напишете коментар