10-те най-полезни онлайн инструмента за бизнеса

Публикувано от Modico Online 03/10/2016 0 Коментари Блог,

10-те най-полезни онлайн инструментa за бизнеса

 

 

Стартирането на бизнес е трудно начинание- ограничено време, работна ръка, бюджети, които свършват, докато се обърнете. За наша радост днес има безброй инструменти, апликации и софтуерни платформи, които могат да направят работата по-лесна за хора. Независимо какво планирате- бизнеса да остане малък, да нарастне печалбата или да увеличите обхвата и размера му- с правилния екип и подходящи онлайн инструменти скоро ще сте на път да достигнете потенциала на бизнеса ви.

В тази връзка ние, Модико България, решихме да споделим с вас инструментите, които всекидневно използваме и ни помагат за бизнеса с онлайн печати.

Ще ви представим 10 инструмента, групирани според тяхното естество.

 

 

Team и Проектов мениджмънт

 

1. Trello

Когато става дума за разпределение на задачи по даден проект, това приложение безпорно е едно от най-удобните. Вместо да си играете да правите екселски таблици със задачи и да ги изпращате на всеки от екипа, тук си създавате онлайн проекта. Може да добавяте различни участници към всяка една от задачите - какви са задачите за тази седмица (месец), кой за коя задача е отговорен, кое работите сега и кое е завършено. Мобилната версия на приложението е много удобна и получавате всеки път известие, когато някой извърши действие в системата, което ви засяга.

 

Имейл

 

2. Mail Chimp

Когато имате малък бизнес е важно потенциалните потребители да разберат за вашия продукт, услуга или идея. Социалните мрежи са един метод за достигане до тях, но за да ги задържите и ангажирате Mail Chimp е мощен инструмент. С лесни за използване шаблони и ясни филтри, Mail Chimp ви помага да създадете имейл бюлетин за достигане до контактите ви. Ако сте с малки технически и дизайнерски умения това не е проблем- можете да създадете атрактивни кампании, които да привлекат и задържат вниманието на потребителите. Изпращането на тези бюлетини може да увеличи трафика на уеб сайта ви и съответно на реализациите. MailChimp е добър инструмент за малки и големи бизнеси, помагащ да повлияете на текущи клиенти.

 

3. Rapportive

Показва детайли на контактите и социални връзки в кутията ви.

Rapportive е безплатен плъгин на Gmail, който замества страничната лента със съответните подробности за този, на когото изпращате имейл. Ще видите тяхна снимка, локация, линк към социалните им профили и хронологията на кореспонденция с тях.

Това е удобен инструмент дори за да налучкате имейли на непознати, които използват общи имейл структури (firstname@companyname.com). Ако Rapportive покаже име и снимка, значи сте успели да отгатнете.

 

Споделяне и съхранение на файлове

 

4. Dropbox

Дропбокс е според нас най-удобният инструмент за съхраняване и споделяне на данни. Той създава връзка между всички ваши устройства с интернет. Възползвайки се от възможностите на облака, можете да спестите много пространтство в компютърната си памет, като качите снимки, документи и клипове в Dropbox, които са достъпни за вас от всяко устройство. Инструментът е изключително полезен за споделяне на файлове с други потребители. Друго голямо предимство на Dropbox е, че може да организирате всичките си файлове в персонализирани папки и на следващия ден те още ще си стоят на мястото.

 

В нашия бизнес за онлайн печати използваме често Dropbox, за да сме постоянно гъвкави и мобилни.

 

5. Google Drive

Уеб базиран софтуер & споделяне на файлове

Google Drive е cloud-базирана система на Google. С нея съхранявате данни и имате достъп до тях от всяко устройство, което използва Google Drive. Безплатно можете да съхранявате до 15 ГБ в Google Drive, Google снимки и Gmail.

 

Маркетинг

 

6. Google Analytics

При нов бизнес всичко опира до цифрите. Колко трафик генерира сайта ви? Откъде идва по-голямата част от трафика? Кои са основните демографски характеристики на целевата ви аудитория? Всеки един от тези въпроси играе важна роля за успешния старт, а проследяването им не е лесно. Тук идва на помощ Google Analytics. Репутацията на Google, че предлага иновативни и лесни за използване услуги и тук се потвърждава. Можете да проследите от кои държави се посещава сайта ви, в кой ден и час, колко страници са прегледали в сайта и много други. Едно от най-големите предимства на Google Analytics е, че използва ясно обозначени диаграми и графики, благодарение на които и човек с много малки технически познания може да разбере информацията.

 

7. Moz

Инструментите на Moz са безспорно едни от най-добрите онлайн маркетинг помощници. Moz предлага широк спектър от продукти, услуги и съдържание за онлайн маркетинг специалиста. Научете как да класирате сайта си по-добре в резултатите от търсенето и победете конкуренцията.

Когато започнете да използвате Moz имате 1 месец безплатен пробен период, в който да се запознаете от близо с инструментите.

 

8. Infusionsoft

Този софтуер може да помогне на бизнеса ви като:

  • Следите всеки lead във вашия Мениджър на взаимоотношения с клиентите
  • Създавате и управлявате партньорска програма
  • Изпраща известия всеки път, когато се ъпдейтне блога
  • Автоматично проследяване на минали клиенти
  • Увеличаване на продажбите чрез имейл маркетинг
  • Полезно при електронната търговия

 

Мениджър на социалните мрежи

 

Вместо да влизате първо във Facebook да публикувате нещо, после в Twitter и LinkedIn, можете да мениджирате всичко от едно място. Най-добрите инструменти (по наше мнение) са:

 

9. Hootsuite

Hootsuite позволява на потребителите си да създадат всички постове за социалните мрежи и след това да ги насрочат за публикуване в определен ден и час. Можете да прикачвате снимки, клипове по всяко време. Тази система не само, че ви позволява да работите, когато в действителност не работите, но може да се създаде постоянен поток от информация, докато вие работите по друг проект.

 

Модико България използвa Hootsuite във Фейсбук страницата си за онлайн печати (линк) и YouTube канала.

 

10. Edgar

Това също е инструмент за управление на социалните профили, но има няколко разлики с Hootsuite:

 

  • Категоризирана библиотека- Когато сте настроили за публикуване на някакъв пост Hotsuite го изтрива от базата, но Edgar от друга страна съхранява всички ваши ъпдейтове онлайн в базирана на категории библиотека.
  • ви позволява д създадете колкото искат категии за ъпдейтове, за даа организирате вашата библиотека на постове
  • Когато публикувате снимки за Тwitter чрез Hootsuite, ще излезе само линк, а с Edgar плюс снимка
  • Edgar е по-лесен за използване

 

Това са от онлайн инструменти, които ни помагат всекидневно при взаимодействието ни с клиенти на фирмени и лични печати. Нашата цел е да Ви помогнем да изградите по-добър имидж чрез нетрадиционни фирмени печати, създадени според вашите виждания.

 

Свържете с нас чрез долупосочената информация:

 Телефон: 0879 617 718

 Modico Печати - София, бул. "Витоша" 9, етаж 1 ; 02/9800930

 Modico Печати - Пловдив, ул. "Васил Левски" 48 ; 032/20500

 Уеб сайт: https://modico.bg/

 

 

Напишете коментар