8 полезни съвета за управление на времето на докторите

Публикувано от Християна Иванова 17/10/2017 0 Коментари Блог,

Предизвикателства, свързани с управление на времето:

 
Лекарите са затрупани с работа: тежки натоварвания с пациенти, безкрайни срещи с екипи и ведомства, административна работа и още много други неща. Резултатът?  Пациентите чакат повече.  Работата става по-малко приятна. Стресът се натрупва и дейности, като упражнения, време за семейството и сън остават на заден план. 
 
Експерти съобщават, че част от проблема е, че повечето хора, включително лекарите, не са наясно как да управляват свoето време. Докато то е неразделна част от много програми за корпоративно обучение, медицинското обучение е свързано със  „справяне с извънредни ситуации”, съобщава доктор Крейг Гордън, нефролог и асистент по медицина в Бостънския университет. „Ние сме обучени как да бъдем заети, така че спираме за да си зададем въпроси от типа на „ Това ли е най-добрият начин?” и „Как искам да прекарам времето си?” Как да решa проблема?" Ние от Modico Ви предоставяме няколко съвета, които са предназначение специално за лекарите.
 
8 съвета за управление на времето на лекари

 

1. Развиване на самосъзнанието

Медицината е пълна с личности от тип „А”, споделя още д-р Гордън. За мнозина интроспекцията не е честа дейност. За да подобрите своите умения за управлението на времето, наистина трябва да знаете кои са Вашите лични силни страни, слабости, навици и цели. Отговорете си на следните въпроси: Кога се чувствате най-добре, сутрешен човек ли сте или нощна птица?
 
За д-р Гордън, чакането на големи възможности за справянето с големи проекти е един вид отлагане. Затова той разбива големите проекти в по-лесно за управляване парчета. Той е разбрал, че може да постигне много повече по тези проекти в продължение на няколко часа в кафене през уикенда, отколкото в кабинета си през седмицата.
 

2. Сработете се с екипа си

В практиката, Елизабед Уудкок, консултант, базиран в Атланта и автор на "Mastering  Patient Flow: Using Lean Thinking to Improve Your Practice Operations", препоръчва да започнете всеки ден със среща с персонала. Това е възможност да спестите време. Например, можете да определите най-доброто време, за да работите с пациенти, ако знаете кои пациенти във Вашия график вероятно няма да се появят. По същия начин, ако Вашата медицинска сестра знае, че г-н Петров има проблеми с ходенето и му отнема 20 минути, за да дойде от колата си до офиса, можете да помислите отдалеч, като правите планове в сутрешната сбирка да посрещнете господин Петров с инвалидна количка пред колата му, споделя Елизабет Уудкок. Това едновременно е чудесно обслужване на клиентите и Ви помага да се справяте навреме. 
 

3. Започнете навреме

Работното място трябва да бъде подготвено  още предишната вечер. Ако работните  часове започват от 8 часа сутринта, първият пациент трябва да бъде насрочен за 7:45, за да се даде време за поздрав, регистрация и прием. По този начин лекарят може да започне незабавно. Същото правило важи и за първия пациент след обедната почивка.
 

4. Работете с Вашата секретарка

Ако посещението на всеки пациент продължава с 5 минути повече от насроченото, въпреки усилията Ви да сте навреме, говорете със секретарката си за да планирате стратегии за приспособяване на работното време според натоварването. Може ли секретарката да увеличи размера на времето, което се отделя на всеки пациент, или да вмъкне 15-минутна почивка в програмата Ви преди обед за да Ви даде шанс да наваксате? Така ще се намали стреса Ви и ще се подобри ефективността Ви по време на работа. Може дори да се увеличи удовлетвореността на пациентите. Този стъпка трябва да се направи колективно между Вас и секретарката Ви.
 

Стъпки, с които да спечелите повече свободно време:

 

5. Създайте протоколи за да ограничите прекъсванията

Трябва да сте сигурни, че всеки служител работи в своята област и че всеки от екипа се занимава с грижи за пациентите. Така, те работят нещо продуктивно, а не работят като посредници между различни лекари. Това означава да инвестирате време в установяването на протоколи за всичко, от това кой носи съобщенията, до това кой прави кафето сутрин.
 

6. Установяване комуникационни стратегии

Някои лекари могат да се справят с няколко бързи съобщения между срещите. За други това е рецепта за закъснение. За вторите е най-добре да си осигуряват джобове от време за да отговарят на непланирани съобщения. Но не чакайте прекалено много. Ако изчакате 3 часа за да отговорите на обаждане, ще започнете да получавате обаждания от пациенти. Ако изчакате до края на деня ще стане дори по-лошо. Не само ще получите излишни съобщения от разочаровани пациенти, но и няма да остане никой в офиса, на когото да делегирате работата.
 

7. Наемете писар

Писарите могат да бъдат  скъпи, но за лекарите, които не могат да пишат бързо и се борят със системите за електронни здравни картони (EHR), са идеални. Те не са дългосрочно решение и лекарите, които излизат от обучение днес, няма да се нуждаят от тях, но за вече установените лекари, те могат да повишат производителността изключително много. Най-добре е да се наеме човек, който разбира от медицина, а не само машинописец. Разберете точно какво искате от един писар и наемете квалифициран.
 

8. Вкарайте ред в графика си

Когато пациентите Ви задават въпроси  за нови и несвързани проблеми и опасения в края на посещението, те могат да хвърлят смут във Вашия график. Опитайте се да елиминирате тези проблеми от самото начало като зададете дневен ред за посещението. Помогнете на медицинската сестра да разбере истинските причини за посещението на пациента в процеса на приемане. По този начин ще избегнете не планирани въпроси и ще може по-добре да планирате колко време ще Ви отнеме да консултирате всеки пациент. 
 
Ние от Модико предлагаме печати за лекари, изработени според  Вашите изисквания. Печатите са автоматични правоъгълни, овални или кръгли в различни размери. Изработват се с текст и изображение, според предпочитанията на всеки клиент.  Използвайки тези лични печати, Вие ще се отличавате със собствен стил, а и най-важното спестявате време. Няма нужда да намастилявате печата, защото той се намастилява автоматично. От вас се иска само да го сложите върху документа и да натиснете. Ще се изненадате колко време губите годишно в такива малки неща. Разгледайте нашите предложения и избере най-доброто за Вас.

Напишете коментар