Как да регистрирам фирма ЕООД / ООД?

Публикувано от Modico Online 08/08/2016 0 Коментари Блог,

Как да регистрирам фирма ЕООД / ООД?

 

Когато стартирате Вашия бизнес няма как да пропуснете стъпката по регистрацията на вашата фирма в АВ (Агенция по вписвания). Често собствениците решават да прехвърлят тази работа на агенции, които се занимават с това, защото смятат, че ще загубят много време и усилия. В действителност регистрацията на Вашата фирма няма да Ви отнеме повече от 3-4 дни ако сами го направите.

В сайта на АВ няма информация за необходимите документи за подаване, нито обяснение на самата процедура.

 

Ние , фирма „Modico“, ще Ви обясним подробно всичко, което ще ви трябва, за да се появите в Търговския регистър.

 

Преди да започнете цялата процедура по регистрирането на Вашата фирма, трябва да имате следната информация:

 

1. Брой на съдружниците, както и техните данни

 

2. Име на фирмата

 

3. Седалище на фирмата

 

Първото нещо, което трябва да направите, е да си отворите набирателна сметка на компанията към някоя банка. След като платите необходимата такса, ще получите бележка за внесен капитал, който е минимум 2 лв. за ЕООД и ООД. Този документ трябва да го заверите нотариално преди да го представите в Агенцията по вписвания. Други документи за успешната регистрация на фирмата Ви са :

 

1. Дружествен или Учредителен договор

 

2. Съгласие за приемане на управление и спесимен

 

3.  В зависимост от това, дали искате фирмата Ви да е ЕООД или ООД трябва да представите съответно Учредителен протокол или Протокол на общото събрание на сътрудниците

 

4. Решение за назначаване на управител съответно от едноличния собсвеник при ЕООД или на общтото събрание на сътрудниците при ООД

 

5. Заявление, образец А4 от Търговския регистър

 

6. Декларация по чл. 142, ТЗ

 

7. Декларация по чл. 13, ал. 4, Закон за Търговския регистър (ЗТР)

 

8. Декларация по чл. 141, ал. 8, ТЗ

 

9. Декларация по чл. 13, ал. 5, ЗТР

 

10. Лиценз при необходимост

 

След като се сдобиете с тези документи трябва да  платите такса за разглеждане на документите от АГ в размер от 110 лв.  и да приложите бележката от платежа към останалите документи.  Формиралия се комплект трябва да го подадете в АГ и да получите входящ номер, с който да проверявате онлайн дали е вписано дружеството си. Възможно е да получите указание , което трябва да изпълните в рамките на 3 работни дни, ако не желаете да загубите платените такси и да извършвате целия процес наново.

 

Регистрирали сте вече фирмата Ви, но това не означава, че работата с документация приключи. Във Вашата ежедневна работа ще Ви се налага да съставяте много документи, които да удостоверявате с печати на дружеството. Не сте се замисляли, че Ви трябва и  това? Ние сме помислили за това. Печати „Модико“ , която няколко пъти е носител на наградата Reddot design award, изработва автоматични печати според Вашите индивидуални предпочитания и дизайн.

 

Можете да се свържете с нас чрез долупосочената информация:

 

 Телефон: 0879 617 718

 Modico Печати - София, бул. "Витоша" 9, етаж 1 ; 02/9800930

 Modico Печати - Пловдив, ул. "Васил Левски" 48 ; 032/20500

 Уеб сайт: https://modico.bg/ 

 

Тази статия хареса ли Ви? А беше ли полезна? Ако отговора е „да“, може би ще Ви бъде интересно да погледнете и следващата ни статия на тема „Как да изберем лого за фирмата ни“.

 

Благодарим Ви, че допринасяте за нашето развитие като четете тези редове. Споделете я с приятел или колега, който ще има полза от нея.

 

Напишете коментар